Gamta dosni, ji lepina mus savo grožiu ir dovanomis. Jas tinkamai naudodami galime patirti kūrybinius-pažinimo stebuklus. „Saulučių“ grupės vaikai kalbino akmenukus įvairiomis kalbomis: vieni buvo panirę į pažinimo procesą iš akmenukų dėstė skaičius, raides, figūras, ornamentus, kiti lavino rankytę rašydami ant akmenukų, treti buvo pasinėrę į kūrybos procesą, jie prakalbino akmenukus margindami, dažydami įvairiausiomis spalvomis, linijomis ir raštais. Gamta turtinga, o vaikai kūrybingi ir išradingi, kurie nerado arba neturėjo akmenukų, naudojo kitą gamtinę medžiagą. Su akmenukais, jie irgi kalbėjo skirtingose aplinkose: vieni prisirinko parsinešė namo, kiti kieme dar kiti parke šokinėdami , laipiodami, skaičiuodami bandė su jais kalbėtis.
„Saulučių“ grupės vaikai ir karantino metu, laikydamiesi saugumo reikalavimų noriai leidžia laiką lauke, kieme, gamtoje: važinėdami, dviratukais, paspirtukais, riedučiais, karstydamiesi po medžius arba prisigalvodami kitų įdomių veiklų. Todėl vaikams buvo svarbu prisiminti saugaus elgesio taisykles: namuose, gatvėje, gamtoje. Vaikai, tai darė naudodamiesi įvairiais medijų kanalais bei pasinerdami į kūrybos procesą. Tačiau nagrinėjant saugaus elgesio temą, geriausia mokymosi forma – praktika, jie kartu su tėveliais mokėsi žinias taikydami praktinėje veikloje: kaip reikia elgtis kelyje pėsčiajam, dviratininkui, kaip elgtis su ugnimi, aštriais daiktais ir kita.