STEAM veikla „Kelionė laivu į Šiaurės ašigalį“ (2023-01-24)
Vaikai projektavo konstravo laivą, kad galėtų keliauti į Šiaurės ašigalį. Vaikai dirbo su užsidegimu ir susikaupę, jie turėjo įgyvendinti keliamą sąlygą – laivo korpusas turėjo turėti šonus ir burę. Vaikai išpildė jiems keliamą sąlygą, tenkinami savo saviraiškos poreikius daug elementų patys sugalvojo ir sukonstravo laivuose buvo įmontuoti televizoriai, stalai, prožektoriai, patrankos ir kitos detalės. Patiems kilo mintis, laivus nuspalvinti, ėmėsi dažymo veiklos. Kaip laivai buvo sukonstruoti, jie noriai su jais žaidė plėtojo žaidimą netgi keletą dienų.
Vaikai lavino loginį, erdvinį mąstymą, kūrybinius gebėjimus – vaizduotę, fantaziją, bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius.
„Saulučių“ gr. mokytojos: Ilona, Daiva
STEAM veikla „Kelionė laivu į Šiaurės ašigalį“ (2023-01-24)
Vaikai projektavo konstravo laivą, kad galėtų keliauti į Šiaurės ašigalį. Vaikai dirbo su užsidegimu ir susikaupę, jie turėjo įgyvendinti keliamą sąlygą – laivo korpusas turėjo turėti šonus ir burę. Vaikai išpildė jiems keliamą sąlygą, tenkinami savo saviraiškos poreikius daug elementų patys sugalvojo ir sukonstravo laivuose buvo įmontuoti televizoriai, stalai, prožektoriai, patrankos ir kitos detalės. Patiems kilo mintis, laivus nuspalvinti, ėmėsi dažymo veiklos. Kaip laivai buvo sukonstruoti, jie noriai su jais žaidė plėtojo žaidimą netgi keletą dienų.
Vaikai lavino loginį, erdvinį mąstymą, kūrybinius gebėjimus – vaizduotę, fantaziją, bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius.
„Saulučių“ gr. mokytojos: Ilona, Daiva