STEAM eksperimentais be tyrinėjimu grindžiamas projektas „Moliūgo gimimo diena“
Kauno lopšelio -darželio „Pušaitė“ bendruomenė įsitraukė į bendrą projektą – organizavo savo grupių aplinkose Steam veiklas, kurių metu vaikai susipažino su moliūgo sandara
Išsikėlėme problemą – išsiaiškinti kiek galėtų būti moliūgui metų?
Tikslas- žaidybinės- patirtinės veiklos metu skatinti vaikų fantaziją, spręsti iškilusią problemą,
eksperimento bei tyrimo metu nustatyti koks „Moliūgo “ amžius.
Įsirengtose Steam „Raganėlių ir baubukų“ laboratorijose buvo atliekami tyrimai bei eksperimentai. Panaudotos priemonės: moliūgai, mėgintuvėliai, švirkštai, liniuotės, metras, soda, actas, želatina, aliejus, valgomieji dažai ir kt.
Vaikai pastebėjo, kad moliūgai buvo skirtingi savo išvaizda: dydžiu, spalva, forma, kad išskaptavus moliūgą atsiveria skirtingo dydžio ertmė, kurią galima pripildyti.
Tai akcentavome kūrybiniame procese, kad ir mes visi esame labai skirtingi ir individualūs.
Vaikai dalinosi savo išradimais, tyrimo sprendimo būdais, atliko eksperimentus su soda ir actu, želatina ir kt. skaičiavo moliūgo sėklas, matavo moliūgo apimtis, aukštį. Išdėliojo moliūgus pagal dydį, atliko moliūgo savybių vertinimą: didesnis -mažesnis, didžiausias -mažiausias, ovalus-apvalus, lygiu paviršiumi-šiurkščiu paviršiumi ir kt. Buvo įdomu įvertinti ir jo skonines savybes.
Lavėjo vaikų loginis mąstymas, problemų sprendimo įgūdžiai, matematikos mokymosi gebėjimai. Kūrybiniame procese buvo labai svarbus bendradarbiavimas tarpusavyje.