Menu Close

Rudens matematika

  “Boružėlių“ grupės vaikai besiruošdami artėjančiam moliūgo gimtadieniui, sugalvojo, kad reikia pasigaminti voratinklių. Apsitarę nusprendėme, kad šitam sumanymui reikės medžio šakelių, siūlių ir voriukų. Kaip vaikai tarė, taip ir padarė… Išėję pasivaikščioti, prisirinko medžio šakelių, mat ši gamtinė medžiaga- puiki priemonė matematinių vaizdinių formavimui ikimokykliniame amžiuje. Būdami gamtoje, įtvirtino matematines žinias, susipažino su supančiu pasauliu.
       Tikslas – ugdyti realaus pasaulio pažinimo smalsumą, taikant problemini mokymą(si). Gebėti palyginti  daiktus pagal kiekį (vienas, daug, mažai), suprasti daikto vietą eilėje, gebėti matuoti, susipažino su skaitmenimis ir matavimo priemonėmis (metru, matavimo rulete, liniuote ir sąlyginiu matu – siūlu) ir išbandė jomis matuoti.
Išsiaiškinę, kad voro tinklui pagaminti reikia 3 šakelių, jas bandė matuoti ir pažymėti lape, po to lygino, kuri trumpesnė, kuri ilgesnė. Su didžiuliu susidomėjimu ir susikaupimu vaikai rimtai darbavosi. Po to galėjo lengviau atsipūsti, mat laukė kūrybinė užduotis – pinti voro tinklą, taip puikiai lavinome akies ir rankos koordinaciją, smulkiąją motoriką ir kūrybiškumą.
Nutarėmė, kad puikiai pavyko mūsų kūrybinis darbelis, kuris dar ir papuošė mūsų grupės aplinką.
Skip to content