“Saulučių” grupės vaikai sukūrė automobilio modelį ir išbandė jį žaidžiant. Susipažino ir mokėsi naudotis matavimo įrankiu – matavimo rulete. Stebėjo kaip rieda automobilis tiesiu keliu ir nuokalne, nuriedėjusį atstumą žymėjo vėliavėle. Lygino kurio automobilis nuriedėjo trumpiausią atstumą, kurio ilgiausią atstumą.
Lygindami nuriedėjusių automobilių atstumą įsiminė sąvokas „trumpas – ilgas, „trumpesnis – ilgesnis“.
Taip pat vaikai atliko tyrimą. Ieškojo grupėje turimų mašinų, jas lygino. Kėlė klausimus: “Ar greitį galima pamatuoti? Kaip išmatuoti atstumą, kurį nuvažiavo mašina?”. Vaikai, lygindami matavimo prietaisus suvokė, kaip reikia jais naudotis. Pasitelkiant diagramos metodą išsiaiškino kurios mašinos važiuoja greičiau, kas tai lemia.
Vaikai sugalvojo iš didelės kartoninės dėžės pasigaminti automobilį. Įvardino automobilio detales, ieškojo sprendimų jas gamindami. Pastebėjo, kad detalės yra tam tikrų formų ir dydžių. Gamindami automobilį vaikai bendravo ir bendradarbiavo tarpusavyje, dirbo kaip komanda.