Menu Close

Kavinė: nuo idėjos iki įgyvendinimo

  Įgyvendinant „Kavinės“ idėją vaikai susidūrė su daugeliu iššūkių, reikėjo spręsti daug praktinių problemų ir priimti teisingus inžinerinius sprendimus. Vaikams teko iš kartoninių dėžių, ričių projektuoti baldus iš  virvučių ir geometrinių figūrų sukurti apšvietimo instaliaciją. Neliko nuošalyje ir menai pasitelkę štampavimo techniką dekoravo staltieses, dekupažo technika puošė kėdes. Nulipdė kavinei reikiamus indus: puodelius, lėkštutes, vazeles. 
        Inžineriniai sprendimai neatsiejami nuo matematinių skaičiavimų, taigi ir mes į savo veiklą integravome matematikos mokslą. Vaikai susipažino su geometrinėmis figūromis: apskritimas, trikampis, kvadratas, stačiakampis; skaičiavo stalus, stalų kojas, stalus sunumeravo skaičių simbolių kortelėmis; lygino stalus pagal aukštį, aiškinosi ir suvokė sąvokas: „žemas“, „aukštesnis“, „aukštas“;  naudodamiesi sąlyginiu matu -juostele mokėsi  matuoti stalo ilgį, atmatuoti reikiamo ilgio staltiesę. Visi bandė sprindžiu išmatuoti stalo ilgį, rezultatai buvo fiksuojami, aiškinosi ir padarė išvadą kodėl buvo gauti skirtingi rezultatai.
     Nuo idėjos iki įgyvendinimo vaikai nužingsniavome ilgą žingsnį, tačiau dar ir dabar džiaugiasi darbo rezultatais ir pritaiko kitose savo žaidybinėse veiklose.
Skip to content