Menu Close

,,Nykštukų” grupė


,,Nykštukų“ grupėj – mažiausi žmogučiai,
Bet siekiai jų – tikrai ne mažučiai.
Pirmus žingsnius į žinių šalį
Išmokys žengti lopšelis.

Mokytojos: Violeta Miliauskienė, Ieva Pukelienė
Mokytojos padėjėja:  Daina Prošogolavičienė

       Nykštukų” grupę lanko patys mažiausieji įstaigos ugdytiniai, kurių amžius nuo dviejų iki trejų metų. Grupėje siekiame sudaryti palankias sąlygas vaikų adaptacijai: sukūrėme emociškai ir fiziškai saugią, tyrinėti ir eksperimentuoti skatinančią aplinką, kurią nuolat papildome naujais žaislais ir priemonėmis, juos keičiame, atsižvelgdamos į vaikų raidą, pomėgius, sezoniškumą.
     Visi žaislai, knygelės, piešimo priemonės išdėliotos taip, kad vaikai galėtų lengvai prieiti ir pasiimti jį sudominusį daiktą.
     Grupėje yra pakankamai vietos, žaislų, kad vaikai galėtų laisvai judėti, žaisti aktyvius žaidimus : didelės, minkštos, įvairių formų  kaladės, dideli kamuoliai šokinėjimui, mašinos- paspirtukai, čiuožykla, laivas ir arkliukai suptis, įvairūs takeliai ėjimui, pėdų masažui.
    Vaikiški baldeliai, indai ir kiti žaidybines situacijas skatinantys daiktai suteikia vaikams galimybę žaisti imitacinius, siužetinius žaidimus. Turime daug priemonių ir žaidimų smulkiosios motorikos lavinimui.
   Norintiems nuo kitų atsiskirti ir pabūti vienumoje mažyliams, įrengėme „namelį“. Tai minkštu kilimu išklota, žaismingomis pagalvėlėmis papuošta vieta, kurioje įsikūręs vaikas gali stebėti kitus ar tiesiog ramiai pažaisti, pagulėti.
   Ypatingą dėmesį  skiriame vaikų savarankiškumo, pasitikėjimo savimi, savitarnos bei  higieninių įgūdžių ugdymui. Nuolat kalbindamos vaikučius, pateikdamos daug atvirų klausimų, skatindamos reikšti poreikius, norus, ketinimus- laviname jų kalbą ir bendravimo įgūdžius.

    Įgyvendiname ,,Kimochi“ ugdymo programą, kurios pagrindas yra socialinių ir emocijų kompetencijų lavinimas. Žaislų „Kimochi“ pagalba vaikai mokosi pažinti savo ir kitų jausmus, konstruktyviai bendrauti.

   Ankstyvojo amžiaus vaikų  grupėje itin svarbus glaudus ryšys su vaikų tėveliais, todėl stengiamės ieškoti kuo įvairesnių, patrauklesnių bendravimo ir bendradarbiavimo formų. Kiekvieną dieną tėvelius informuojame, kaip vaikas praleido laiką lopšelyje: kaip jam sekėsi, kaip jautėsi, ką veikė ir ką naujo sužinojo.

 

,,Mokytojos laiškas tėvams apie TĄ vaiką (na, TĄ, kuris mušasi, trukdo ir daro blogą įtaką JŪSŲ vaikui)“ atsisiųsti PDF formatu

Projekto „Šiuolaikinės informacinės technologijos ir mažų vaikų sveikata“ rekomendacijos atsisiųsti PDF formatu

Skip to content